när tiden flyger

 
Denna och förra veckan har varit otroligt tuffa veckor och därför har jag varit så trött att det inte kommit ett enda blogginlägg. Jag ber om ursäkt för det. Tyvärr vet jag inte hur det kommer bli resten av den här veckan heller eller veckan efter det - det jobbiga är inte över än tyvärr. Men måndag om två veckor - då jäklar ska jag bomba er med inlägg om Bookcon - det är nämnligen bara 10 dagar kvar!
 
I vilket fall som helst, så har jag de senaste dagarna plöjt en böcker. Sedan i lördags har jag läst ut tre stycken, varav en på typ fyra timmars aktiv läsning. Jag tar mig sakta framåt i A Clash of Kings-ljudboken (den är så galet lång att en timmes lyssnande är typ 4% istället för 10% som i normala böcker) och håller just nu på att läsa Rebel of the Sands
 
Jag älskar maj - det är och har alltid varit en himla bra läsmånad för mig. Dessutom känner jag att jag får ta mig i nacken och läsa ut lite böcker innan bookcon så att jag kan rättfärdiga alla böcker jag kommer att köpa där ... Min plånbok kommer att gråta på riktigt. Jag har inga som helst problem med att spendera en veckolön (200$) på böcker på bookcon. Inga som helst problem.
 
 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype