Sunday Funday



Vad är en söndag utan städjobb och vad är städjobb utan lite disco? Har idag lyssnat på min väldigt, väldigt blandade spotify-lista (tradition är att annars köra Starkid-listan) så har fått höra en hel del Mumford and Sons, Celine Dion och Imaginary Future. Är alltid trevligt att vara själv på gymmet när jag städar för då kan jag dansa hur mycket som helst.

På tal om Celine Dion, när hon kom upp i listan var det som om jag kastades back i tiden en sisådär 6 år. När jag var 12 var jag inne i min Celine Dion-period, jag fick hennes My Love - Ultimate Collection av mamma någon gång under våren och jösses vad jag spelade det albumet hela sommaren! Kan i princip varje låt utantill, fortfarande! Galet.


Tittar även väldigt mycket på Vänner just nu, vilket också är en throwback till typ 12 års-perioden. Å andra sidan så ser jag om den serien efter typ 1 1/2 år och har gjort sen jag var tio, så det kan ju inkludera typ alla mina perioder i livet. 

Precis innan jag stack för att städa så såg jag och mamma The One With The Proposal (s6e24) vilket är ett himla gulligt avsnitt och alla som är bekanta med fandoms och det här med att man blir väldigt fäst vid saker - detta är ett så väldigt tydligt all the feels-avsnitt. 

Nu är det dock dags att plugga körkortsteori, något jag ignorerat ett tag.











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype