Glömda papper

Jag fick mail från SI i onsdags. Gissa om jag vart glad? Det var däremot inte ett "du är godkänd!"-mail utan "du har glömt ladda upp ett dokument". 

Vad arg jag blev när jag insåg att det var mitt fel att allt hade dröjt! 

När man är på intervjun får man ett papper, så kallat fee sheet, där man får läsa igenom sina kostnader och skriver under att man har fått ta del av informationen. Jag skrev under på intervjun och pappa skannade dokumentet dagen efter och mailade mig, men där tog det visst stopp. 

Nu är det uppladdat så nu får jag väl börja om att räkna de där två veckorna som det skulle ta ... Så klantigt! 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype