Hos placerarna!

Igår var jag påväg att ge upp. Jag hade fått mail om att SI hade fått fel sorts utdrag från Polisen, jag jagade vårdcentral och infektionsavdelning och slutligen lungavdelnigen på sjukhuset för att boka ett tuberkulos-test som man måste göra för att bevisa att man inte är smittad (eftersom jag inte är vaccinerad).

Det kändes inte som att det var många saker som gick min väg igår, men nu när jag vaknade med mail från min kontaktperson där det stod att min profil är hos placerarna? Helt plötsligt känns det som att jag kan komma iväg igen.
 
Ska jag vara helt ärlig har jag inte ritkigt koll på vad placerarna gör för någonting, men jag tror att de matchar min profil mot familjers profiler för att se vad som eventuellt skulle passa bäst. Familjerna rekomenderas alltså till min profil om jag har fattat det rätt? Det är väl mest för att man inte ska känna att man får helt random matchningar som inte ens finns på kartan att man klarar av. Äsch, jag vet inte. Jag får se! 
 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype