Your application is being reviewed

 
It's being reviewed! ÄNTLIGEN. 
 
Som sagt igår fick jag mail om att min profil var hos placererna redan på morgonen, men det var först sent igår kväll det dök upp på min profil. Just nu är jag väldigt, väldigt glad (som det sig bör).
 
Jag tror inte riktigt på det själv, men det kan ju vara så att jag hinner bli godkänd under dagen och får mina första matchningar i helgen? Jag tänker i alla fall hålla alla fingrar och tår så galet hårt för att det ska hända. 
 
Sen måste jag ju göra klart min video ... Jag har bestämt mig för att inleda med att jag pratar om varför jag vill vara au pair. Tyvärr är det ju skitsvårt att komma på vad jag ska prata om, så vi får se. Jag har i alla fall en himla massa klpp från denna sommaren efter det, som ska visa mitt liv här i Sverige med familj och vänner, intressen och andra påhitt. Till exempel finns det ett klipp från Vapenbröders spelning på Skärgårdsfesten, jag har klipp på mina tre bröder vid olika tillfällen och jag har ett klipp där jag dansar framför min bokhylla ... 
 
I alla fall är det bara den första delen som måste göras, men jag hinner inte riktigt idag och jag har ingen aning om hur dagen ser ut imorgon. Vi får se om jag hinner filma det då, annars får det bli på söndag! 
 
Åh, detta är så galet spännande att jag inte riktigt vet hur jag ska klara resten av dagen utan att veta någonting. 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype