Uppkörning: CHECK



KÖÖÖÖÖRKORT! Nu är det klart det med! GUUUUD SÅ SKÖNT.

Blommorna kom pappa upp med när jag hade lunch på jobbet och kakorna (som för övrigt är de bästa chocolate chip cookiesen i hela riket) är det som jag firar med idag.

Har klickat i att jag har körkor nu på Au Pair in America-sidan och sedan fick jag ett snabbt mail om att en f.d. Au pair, dvs min intervjuare, skulle höra av sig om tider och liknande. Nu börjar allt bli på riktigt! 

Jag ska försöka göra de sista papprena i helgen och sen scanna in dem på någon av föräldrarnas jobb så fort tillfälle ges. Sen är jag ta mig tusan redo för matchningsprocessen! 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype