100 dagar

 
 
Om 100 dagar tar jag studenten! Det är helt galet att 12 års skolgång är slut den 11 juni. Fram tills dess är det ju dock galet mycket saker som ska bli gjorda - ett gymnasiearbete och ett körkort bland annat. 
 
Stressen gnager fast jag inte tvivlar på min förmåga att klara av allting i sista minuten så hade det ju varit skönt att hitta motivationen till att göra något innan sista minuten någon gång. Typ att bädda rent i sängen lite tidigare än precis när jag ska bädda ner mig med en tv-serie eller bok.
 
Men alltså, allt löser sig. Det är mitt ständiga motto. ALLT LÖSER SIG. Särskilt om man har hemmagjorda peanutbutter cups. 
 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype