h a l l o w e e n



För den som mot förmodan missade det, så var det Halloween i helgen. Jag är inte ett särskilt stort fan av Halloween. 

Det beror dels på att vi inte firade Halloween när jag var liten och att man istället sopade ut julen tjugonde knut (13 januari) och att man då gick runt och fick godis, men också för att jag ogillar allt detta blod och hemskheter. Bättre att bara klä ut sig! 

Jag gick som Phoebe Buffay och även om det inte var jag som spelade på gitarren utan en kompis, så sjöng vi Smelly cat. 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype