match #21 - #25 | all over the u.s

Palo Alto, CA locator map
 
MATCH #21
Vart: Palo Alto, Kailifornien
Barn: Tvillingpojkar, 0 år
Djur: Katter
 
 
Washington, DC locator map
 
MATCH #22
Vart: Washington, District of Columbia
Barn: Pojke, 3 år, andra barnet på väg
Djur: -
 
Jag pratade lite snabbt med denna familjen, som var trevliga men jag kände varken bu eller bä och valde att avsluta kontakten snabbt. Mamman blev ledsen för hon tyckte det kändes bra ... Det var tråkigt och jag ångrade mig nog lite, men nu är det över och jag har gått vidare.
 
Teaneck, NJ locator map
 
MATCH #23
Vart: Teaneck, New Jersey
Barn: Pojke, 6 år, pojke, 3 år, flicka, 2 månader
Djur: -
 
Den här familjen har jag också pratat med och de var väldigt trevliga att prata med. Vi pratade i nära fyrtio minuter och båda mamman och pappan var med i stora delar av samtalet. Deras nuvarande au pair var också med på ett litet hörn då hon hade hand om den lilla flickan under tiden. Det var den sötaste bebisen jag har sett - det leendet som syntes via en dålig Skype-bild var det största jag har sett. 
 
Tyvärr har jag inte hört av dem mer och de har förvunnit från min sida. Tråkigt men så är det ibland.
 
Salem, CT locator map
 
MATCH #24
Vart: Salem, Connecticut
Barn: Flicka, 3 år, pojke, 2 år, pojke, 6 månader + flicka, 15 år, pojke, 10 år
Djur: Hundar
 
Jag fick ett bra intryck av den här familjens brev och vi kämpade med att få till en tid så vi kunde prata. När vi väl hade en så ringde mamman aldrig mig via skype, trots att jag var beredd i två timmar att prata. Jag mailade under den första timmen och undrade om skulle inte vi skypea nu? men har fortfarande, 3 dagar senare, inte fått något svar. Jag förstår inte riktigt varför för familjen finns fortfarande kvar på min sida. 
 
Dedham, MA locator map
 
MATCH #25
Vart: Dedham, Massachusettes
Barn: Tvillingflickor, 7 år, flicka, 3 år, flicka, 0 år
Djur: -
 
Den här familjen fanns på min sida i mindre än en dag och vi hade aldrig kontakt med varandra. 
 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype