match #26 - #29 | made in america

South Glastonbury, CT locator map
 
 
MATCH #26
Vart: South Glastonbury, Connecticut
Barn: Pojke, 4 år, flicka, 0 år
Djur: Katter
 
Jag ska antagligen prata med den här familjen ikväll - det börjar bli lite sent att avstyra det pga annat som har kommit ivägen trots att jag egentligen borde skriva och be dem om en ny tid. Det är lite roligt för det är pappan som har skrivit både brev och mail. Det är ju inte så vanligt!
 
Bethesda, MD locator map
 
MATCH #27
Vart: Bethesda, Maryland
Barn: Pojke, 3 månader
Djur: Hund
 
Den här familjen har jag mailat och tackat för intresset. Sedan tidigare har jag ju tackat nej till familjer med bara ett barn och med ett barn som är så här litet är det ännu mer nej i magen.
 
Westport, CT locator map
 
MATCH #28
Vart: Westport, Connecticut
Barn: Flicka, 5 år, pojke, 4 år
Djur: Hundvalp (!!!!)
 
Jag hade fått ett väldigt långt mail från den här mamman när jag vakknade och det var världens bästa mail ungefär. Man ska ju inte prata för mycket om saker och ting men jag hoppas verkligen, verkligen på den här familjen! Vi ska prata med varandra redan imorgon eftermiddag och jag är så peppad. 
 
I hennes mail stod det även att hela familjen älskar Harry Potter och har varit på Wizarding World of Harry Potter i Florida, men inte sedan de öppnade Hogwarts Expressen vilket eventuellt betyder att de vill åka dit igen? Alltså aaaah denna familj! Håll fingrar och tår för min skull. 
 
Winchester, MA locator map
 
MATCH #29
Vart: Winchester, Massachusettes
Barn: Pojke, 5 år, pojke, 1 år
Djur: 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype