match #11 | Aurora, IL

 
Vart: Aurora, Illinois
Barn: Pojke, 8 år, flicka, 5 år, flicka, 1 år
Djur: -
 
Som sagt, fick en andra matchning igår så nu är jag uppe i elva stycken. Detta är en en familj med en svensk mamma som åkte som au pair på 90-talet och sedan blev kvar. Jag tycker att det är roligt att bli kontaktad av svenskar för som jag kände med match #7 så blir det en annan trygghet. 
 
Det verkar vara en trevlig familj, mamman har redan mailat mig och jag har tyvvärr inte svarat än. Som sagt - flyget var högre prioriterat än att maila med USA igår morse. Jag har i alla fall fått en bra känsla för denna familjen och kommer absolut att vilja prata med med dem.
 
Nu ska maila till gårdagens två matchningar samt match #9 som jag fick precis innan jag åkte. Jag har haft lite kontakt med #9, men har inte mailat tillbaka för andra gången än. Förhoppningsvis kan hon prata idag!











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype