Match #2 | Denver, CO

 
 
Vart: Denver, Colorado
Barn: Flicka, ska födas i december
Djur: Hund 
 
Jag fick min andra matchning i natt! Detta är en ensamstående mamma som just nu är gravid, flickan kommer att födas i december. I USA har man tre månader betald föräldra-ledighet så mamman behöver inte att man kommer förrän i februari, som är lite väl långt fram för min del är första tanken. 
 
Jag hade fått ett mail från henne där hon frågar om en Skype-intervju så det kommer jag att bestämma med henne. Även om detta inte känns som rätt just nu så kan det ju ändras efter ett samtal och om inte annat så är det ju övning inför framtida skype-intervjuer!
 
Match #1 | Marietta, GA
 
Jag skrev ett mail igårkväll till familjen i Marietta, och jag fick svar av mamman där under natten. Hon skulle vilja prata med mig via telefon någon dag och frågar om detta är okej. Vilket det självklart är! Jag ska maila tillbaka och prata med henne också, och förbereda mig mentalt och allt sånt med frågor och engelska och så vidare. Åh så spännande!











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype