Match #3 | Indianapolis, IN

 
Vart: Indianapoliis, Indiana
Barn: Flicka, 2,5 år, flicka, 8 mån
Djur: Hund
 
Jag har fått en till matchning! Detta är så kul, helt klart värt att vänta på.
 
Detta är en familj i Indianapolis med två döttrar. Pappan jobbar mycket och mamman ska starta eget företag men kommer att jobba en del hemifrån. Man kommer att jobba mest med den lilla tjejen då stora tjejen går på preschool tre förmiddagar i veckan, men eftersom mamman är hemma en del kommer man inte behöva jobba många långa timmar i sträck. 
 
Första intrycket är super, de verkar så himla trevliga! Jag har redan fått ett mail från mamman om att prata lite på Skype, och jag tror att jag kommer att göra det. Jag har fått ett så bra intryck av deras essay så det är svårt att låta bli att tacka ja. 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype