match #4 | Winnetka, IL

 
 
Vart: Winnetka, Illinois
Barn: Pojke, 10 år, pojke, 9 år, pojke, 6 år, flicka, 4 år, pojke, 1 år
Djur: -
 
Jag har alltid tänkt att jag själv vill ha en stor familj och att även min värdfamilj helst ska ha så många barn som möjligt (mer att göra = mindre tid för hemlängtan). Det är ju med andra ord självklart att hjärtat tog ett skutt när jag fick denna matchning med hela fem barn i spridda åldrar!

Jag har en blandad känsla för den här familjen - den verkar himla go' och mysig, det är många barn vilket jag hela tiden har tänkt mig. Schemat verkar ganska hektiskt med många aktiviter, som det sig bör med många barn, men mamman i familjen är en stay-at-home-mom. Det underlättar visserligen för schemat, men jag vet inte om jag skulle känna mig lugnare av att hon var hemma? Jag vet inte. Någon som har erfarenhet av stay-at-home?
 
Familjen bor även i den förort som huset i Ensam hemma-filmerna, och när jag upptäckte det var jag givetvis tvungen att vandra omkring i google maps ... jösses Amalia vilka fina hus!











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype