Match #6 | Portland, OR


Vart: Portland, Oregon
Barn: Flicka, 1 år
Djur: Två katter, fyra sköldpaddor

Fick en till matchning under natten som jag nu har läst igenom. Förutom att de har katter (jag älskar katter) och sköldpaddor (hur coolt är inte det?) så är de tyvärr inte särskilt intressanta. 

Det kan vara att jag har sovit för lite och inte har utrymme till andra känslor än trött, men jag har inte fått känslan "åh så spännande!!!" än. 

Match #3 | Indianapolis, IN

Familj nummer tre har försvunnit från min sida utan förklaring, men då jag inte känner lika starkt för dem längre så har jag valt att inte kontakta dem och fråga varför. De har inte hört av sig till mig heller. 

Match #4 | Winnetka, IL

Jag pratade med mamman i denna fembarnsfamilj igårkväll och jag tyckte att det kändes bra! Det stora problemet med alla mina matchningar i norr är ju att jag inte har kört på snö mycket - dvs typ alls - för jag bor i södra Sverige och sen jag började övningsköra har det knappt snöat här. 

Jag hoppas ändå att de kan se förbi det här - om de är tillräckligt bekväma låter de kanske köra med ena föräldern tills de ser att jag kan hantera det eller prova själv innan barnen åker med. 

I vilket fall som helst tycker jag om dem, och hoppas på att kunna prata med dem igen! Jag har några funderingar kring hur de vill att deras barn ska uppfostras och såna saker. Jag är så van vid att kunna säga vad jag tycker och tänker om saker att jag inte kan gå ett år säga till exempel att homosexualitet är en synd. Det kommer inte att gå. Vet ju dock inte hur man ska fråga föräldrarna det ... 

Match #5 | Bloomfield Hills, MI

Jag ska prata med den här familjen ikväll vid halv nio, hoppas bara att varken dator eller skype krånglar. 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype