match #10 | East Greenwich, RI

 
Vart: East Greenwich, Rhode Island
Barn: Flicka, 2 år, tvillingflickor, 1 år
Djur: Hund
 
Jag fick min nionde matchning under min Paris-resa och även om jag hade wifi så orkade jag inte lägga upp något om det ... Dessutom fick jag matchningarna (yes, det kommer ett till inlägg) natten till igår, och igår skulle jag flyga hem så det fanns inte heller tid. 
 
Men i alla fall - denna familjen. Det är tre flickor under 2,5 år vilket kan kännas knepigt och jag är lite nervös, men familjen verkar trevlig och öppen och det känns rent spontant bra så jag ska försöka prata med dem ändå. Mamman lade till mig på Skype och jag har accepterat, så nu ska vi bara bestämma en tid! Tvillingarna har något ovanliga namn vilket var en stor förvåning, but I'll roll with it.











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype