video: awaiting approval

Ikväll tog jag mig i kragen och filmade min video! Det var faktiskt ganska kul att göra det, jag pratade lite om mig själv och om varför jag vill bli en au pair, lite vad jag tycker om att göra med barn och sen visade jag upp typ några av mina favoritsaker ... Jag vet inte om det uppskattas men vad tusan.

Jag är inte helt nöjd med min video men jag ler mycket och skrattar lite. Jag hoppas att de får en insyn i hur jag är som människa och att de blir mer intresserade. Däremot är jag lite rädd att de tycker att jag pratar för lite om barn, vilket inte skulle förvåna mig ... tyvärr var jag inte så bra på att göra det i mitt brev till värdfamiljen heller. Jag är så mycket bättre på att faktiskt prata om det när någon sitter mitt emot mig.

Det får gå som det går - nu har jag gjort vad jag kan för stunden.











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype