CAPE COD - Airbnb

 
Vi bodde här och jag kan verkligen rekomendera det till tusen! John and Jo Leal var, som jag tidigare nämnt, så himla snälla och trevliga. De bjöd oss på en jättegod middag med sallad och lax samt frukost med gröt och färska bär (som jag inte åt men sak samma). Vi hade ett jättefint rum med eget badrum, huset var så galet charmigt och de har precis byggt en trädkoja i trädgården! 
 
Om ni någon gång åker till Cape Cod tycker jag verkligen att ni ska kolla om ni kan bo här för det var värt varenda krona. 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype