glada nyheter

Efter att ha haft en tuff dag igår så behövde jag dessa glada nyheter:
 
Allra bästa Stina och Ebba kommer till New York i juni, och vi ska mysa runt i världsmetropolen och även gå på Mumford and Sons-konserten i Brooklyn. Är så galet pepp på att träffa de två igen! 
 
Mina värdföräldrar har nu även bokat sommarens familjesemester och den går till Aulani Disney resort aka HAWAII. Jag ska till Hawaii! Hur galet är inte det? Det är en resa man gör typ en gång i livet. Är så galet pepp. 181 dagar!


Amira Masalin    •     •   http://storiesbyamira.blogg.se

Låter GALET roligt med både Hawaii och konserten!!! :-D Kul att följa din blogg förresten, har inte kommenterat så mycket men har läst ända sedan jag hittade den innan du åkte iväg. För mig är det snart bara fyra månader kvar tills jag själv sitter på ett plan på väg till andra sidan atlanten. . .

Svar: Ja, det ska bli himla roligt! Vad roligt att du följer bloggen - jag kikar in på din ibland också. Tyvärr blir det mycket mer sällan nu när man är här ... Hoppas att allt blir bra när du kommer hit!
Rebecca










Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype