the bachelor, shadowhunters, gilmore girls etc

Har för vana att titta på tv med mina värdföräldrar om kvällarna, och i måndags var det andra gången som the Bachelor sändes för denna säsongen. Vilken skit-serie egentligen, men det är så roligt att skratta åt. Det är ungefär samma nivå som Paradise Hotel - man vet att man inte borde titta på att men ändå gör man det. Just nu väntar jag och min värdmamma på att Lace ska skickas ut - men eftersom hon är en dramaqueen kommer hon att vara kvar på produktionens begäran. Och ja, det var med en häst i första avsnittet.
 
 
I går börjde ju dock den tv-serie som jag har längtat efter allra mest! Trots att jag inte riktigt gillar böckerna (vilket vi kan ta en annan gång) så har jag tagit mig igenom hälften och var galet taggad på att se Shadowhunters. De klipp som finns lovar saker och jag hoppas att den lever upp till alla förväntningar! Framför allt vill jag se den här tönten mer än vad jag redan har gjort:
 
 
Dominic Sherwood är bae.
 
Andra tv-serier jag tittar på just nu: Gilmore Girls (utspelar ju sig i Connecticut!!), Parks and Recreation, F.r.i.e.n.d.s., Modern Family, The Big Bang Theory, Reign ... Älskar amerikansk tv. 
 
image











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype