Food (again)

 
På måndagar börjar jag ju först 11:30, och städerskan var här så jag ville inte lulla omkring i huset och kladda ner där hon städat, så jag körde till Barnes and Noble och åt frukost på det Starbucks som finns inne i butiken. Det blev en kalkon och brie-smörgås och herre min get vad det var gott. Även en varm choklad med mintsmak och min bok, Passenger. 
 
Eftersom detta är typ bästa bröllopssäsongen ever och jag har hållt mig borta från att köpa tidningar ett tag, så kände jag för att köpa en i måndags. Sagt och gjort, bästa köpet jag gjorde den dagen! 
 
 
På kvällen tog jag med C till Sweet Frog för efterrätt, för vi hade haft en galet bra dag och jag bestämde mig för att det är ju värt att belöna. Nevermind att jag var galet sugen på froyo hela dagen. Jag behöver väl knappast förklara för någon där hemma att choklad-froyon är min och den med jordgubbar tillhör C. Gott var det i alla fall! 
 
Förresten så har vi 20 grader och solsken här borta idag. Tänkte att ni hemma ville veta det.











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype