Jordan's Furniture & Maggie McFly

 
I lördags körde jag till New Haven och hängde med fyra andra tjejer på detta roliga ställe. Det var som en hinderbana fast 8, 10, 15 meter upp i luften. Det var jättekul! Det fanns även fyra ziplines som gick från ena sidan i rummet till den andra, varav två gick över fontänen. Alltså det var så kul, åker gärna dit igen eller till liknande ställen!
 
 
När vi kände oss klara där så åkte vi till Maggie McFly's i Manchester. Jag beställde friterad mac n cheese. Det var väldigt spännande, jag tröttnade på smaken av friterat och åt bara mac n cheese. Jag kommer nog inte att beställa den igen ... 
 
Däremot, efterrätten som vi delade på, "The Titanic", var fantastisk. Molten lava cakes, chokladglass, grädde och alla sorters godis. Alldeles, alldeles underbar. 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype