NoRA's cupcakes

 
Igår hängde jag på NoRA*s cupcakes in Middletown med en annan au pair, Johanna från Tyskland. Hon var så himla trevlig och efter det så stack vi hem till henne och tittade på Lés Misérables med hennes värdmamma. Det var himla roligt och vi har redan bestämt att vi ska se Grease live nästa gång, för jag missade när den gick.

Idag ska jag köpa sneakers på en outlet för det är verkligen, verkligen dags att köpa det nu, och sen ska jag och några andra tjejer från mitt cluster köra till en inomhus klätterbana typ. Jag vet inte riktigt men jag får försöka komma ihåg att ta bilder så att jag kan visa er. Vilket fall som helst så är jag jättepepp!
 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype