PB&J

 
Idag provade jag en peanutbutter and jelly sandwich till lunch. Det var förvånandsvärt gott och jag kom på mig själv med att till och med gilla jordnötssmöret. Det är ju en riktigt dålig lunch dock - vitt bröd, jordnötssmör och sylt. Det har gått typ två sedan jag åt lunch och jag är hungrig. Inte så hungrig att jag är döende, men tillräckligt hungrig för att behöva fylla på rejält innan middagen.
 
Det var gott men inte nyttigt, och nu har jag strukit det från min bucketlist!











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype