Shopping spree

 
Det blev visst ännu en "treat yo self tuesday". Eftersom jag på tre dagar har fått hål i lika många jeans (alla på knäna - jag kryper runt på golvet för mycket efter E antar jag) så fick jag rusa ut under min "rast" idag. Jag körde till Manchester helt utan gps för första gången, både dit och tillbaka, så jag är löjligt stolt över mig själv. 
 
Det blev i alla fall en tunn kavaj och två par jeans från H&M (jag vet - himla tråkigt att jag fortfarande köper så mycket av mina kläder i en butik som jag har hemma osv) och sen, eftersom jag hade lite tid att döda och verkligen gillar den affären, så gick jag in på Hot Topic. 
 
Oboy. Det är en affär med en massa produkter till diverse fandoms - Doctor Who, Star Wars, Supernatural, Disney och givetvis Harry Potter. Det var första gången jag såg Harry Potter-grejerna av någon anledning, men jag blev helt kär i denna lilla väska. Eftersom jag har letat efter precis en sån här så kunde man ju inte annat än slå till. Passade på att köpa öronhängen också för vem har för många? 
 
Jag kommer aboslut att komma tillbaka en annan dag och köpa fler grejer, för att ha Harry Potter-grejer utan att klä ut sig till en karaktär är något som jag velat ha länge. Dessutom fanns det elevhemskoftor som var så mjuka och mysiga att jag måste köpa en sån också. Hejdå lönen. 


Mamma    •     •  

👍🏻










Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype