another day, another destiny

M Y C K E T  B R A  S A K E R  S E N  S I S T: 
 
- Jag har bilen till mitt förfogande de första dagarna den här veckan då pappa är på kurs i Malmö + att det var plättlätt att backa in i carporten? Sann lycka! 
- Jag är bokad på jobb mån-tis-ons och det kan ju alltid bli mer resten av veckan!
- I lördags köpte jag den illustrerade utgåvan av Harry Potter och De Vises Sten och den är så galet vacker att bläddra i, 
- jag åt även på Sjörök med familjen i lördags och jag åt chevré e spinachi-pizzan och jösses amalia så god den var! 
- Jag har fått min nya ljudbok via Audible så nu lyssnar jag äntligen på Queen of Shadows (som är den fjärde boken i Sarah J Maas serie Throne of Glass).
- ikväll pratade jag med pappan i match #17 och det gick jättebra. 
- Jag är sjukt peppad på att vara med i National Novel Writing Month.
 
Och ja, i rubriken citerar jag "one day more" från Les misérables, som firade 30 år på West End i London i torsdags. I fredags såg jag ett klipp från en massa uppsättningar av musikalen, inklusive delar från filmen och Carrie Hope Fletcher (som spelar Éponine just nu i West End) var med i en del och jag började böla i ett personalrum på en förskola. En dag, ja då jävlar ska jag se den! 











Kom ihåg mig?

Jag heter Rebecca, jag är 19 år och jag kommer från Karlskrona. Den 27 december drog jag på mitt livs äventyr och hamnade i South Glastonbury, Connecticut där jag jobbar som au pair i ett år. Jag tar hand om två barn: C som är fyra år och E som är 10 månader. Jag spenderar mina pengar på böcker, mat och resor.


HannaVic logotype